Tuesday, July 23, 2013

Step one.

Assalamualaikum. New blog, new story. 
Sejak dua menjak, blogger dah mcm up sikit. Bukan menjak ni la. Dah lama pon. So aku found something special with the blog ni. Bukan ckp pasal nak up la, aku bukan la batak kan. Aku usha sikit pasal story morry dalam blog ni. Aku tngok mcm best je. Dia share kat kite then kite boleh buat benda tu sebagai teladan, panduan, nasihat and so on. So ape salahnya kalau kite share benda yang terjadi dalam life kite. Yela, sharing is caring, caring is loving. Oh yelahhh~~ So, aku harap with this blog aku boleh cari something interestinggggggggg for inspiration my life. Tapi tak semestinya inspiration kite boleh jumpa dalam blog kan. Actl, inspirasi ni kite boleh jumpa dimana-mana je. Mana-mana. Sampai sini jela dulu. Aku masih tngh mencari tajuk ape yang nak diceritakan, nak di sharekan and di typing kan. Ngeh ngeh ngeh. Okay, bye world! 

No comments:

Post a Comment